.

כשהמחשבות על העבר לא עוזבות, ודאגות לגבי העתיד לא מרפות..

יש דרך מוכחת ופשוטה להחזיר לעצמך את השקט
והשמחה, ולחיות את החיים שרצית - כאן ועכשיו!

קורס מיינדפולנס
בהנחיית סיגל ששון

מראשוני מורי המיינדפולנס בישראל
10 מפגשים ברחובות מה- 4.7.19 
21:30 - 19:15

אני מזמינה אותך לגלות כלים פרקטיים
וטכניקות יומיומיות פשוטות וקלות שיעזרו לך


להתמודד בצורה יעילה עם המתח, השחיקה וקשיי החיים


לחזור לאיכות חיים פנימית של שמחה, הנאה, יעילות וסיפוק


לפעול בתגובה הנכונה ביותר בכל סיטואציה ולא "על אוטומט" 


להתחבר שוב לערכים ולמה שחשוב לך בחיים


להיזכר במה שעושה לך טוב ולנהל מערכות יחסים משופרות 


לאזן את הגוף, להוריד את הסטרס ולשפר את מערכת החיסונית 


לחיות את החיים שתמיד איחלת לעצמך, באנרגיות וחיוניות שלא הכרת

נכון, החיים מורכבים ולא תמיד פשוטים.
אבל אפשר ללמוד להפוך אותם להרבה יותר טובים

לבדיקת התאמתך לקורס נא למלא את הפרטים ואחזור אליך בהקדם

לא רוצה לחכות? אפשר גם להתקשר: 050-573-3378

מדיטציית המיינדפולנס היא לא כדור הרגעה חד פעמי.
היא תהליך מובנה שמוביל לשינוי אמיתי וממשי
בצורת המחשבה, בתחושת החוויה ובדרך הפעולה שלך.

והנה מה שמספרים משתתפי הקורסים הקודמים

קבלתי כלי שמסייע לי להתמודד – מספרת לכולם על המיינדפולנס בהתרגשות!

בתקופה לא פשוטה בעבודה, קבלתי כלי שמסייע לי להתמודד עם סיטואציות מורכבות ומצבים בהם אני נדרשת להיות חדה ולקבל החלטות. הקורס תרם ליכולת הריכוז והמיקוד בעשייה (לנטרל רעשים), ליכולת ההקשבה לאחר ובהתמודדות טובה יותר עם סטרס. בחיי האישיים אני רגועה יותר בסיטואציות מורכבות – עם עצמי ועם הסביבה. כמובן שמספרת לכולם על מיינדפולנס בהתרגשות.
קלרה, מנהלת באירגון גדול

הגעתי בתקופה של סטרס רב – ובעקבות הקורס הרווחה הנפשית שלי גדלה

קורס המיינדפולנס בהנחייתה של סיגל היה עבורי חוויה טובה ופותחת. הגעתי כי רציתי להחזיר לחיי את המדיטציה, וכי הייתי בתקופה של לחץ נפשי, סטרס רב וקושי לפגוש את עצמי, גם לזמן קצר, ללא הסחות דעת כמו טלוויזיה ואוכל. במהלך הקורס שמתי לב שהרווחה הנפשית שלי גדלה, מצאתי את עצמי שוהה בנוכחות עצמי בלבד, נהנית מכך וגיליתי משמעות עשירה ברגעים אלו. תודה רבה!
נטע, סטודנטית

הצלחתי לשפר מערכות יחסים בחיים שלי, לחזק אותן, להתקרב יותר

למדתי לקבל דברים כמו שהם מופיעים כאן ועכשיו מבלי לנסות לשנות אותם. למדתי ליהנות ממה שיש במקום לחשוב על מה שאין. אני מרגישה שהצלחתי לשפר מערכות יחסים בחיים שלי, לחזק אותן, להתקרב יותר. ומרגישה שזו רק ההתחלה! קורס מעניין, היה נעים להגיע, למדתי המון. חשוב לי שוב להגיד - תודה!
אביטל, פסיכולוגית

קבלתי כלים ליישום בחיי היומיום, כדי להפחית את הלחץ, ובהתנהלותי בכלל

הגעתי "לוח חלק" בלי מושג איך עושים את הדבר הזה, רק שמעתי שזה עושה טוב.
קבלתי כלים ליישום בחיי היומיום, כדי להפחית את הלחץ, ובהתנהלותי בכלל.
רחל, מלוות קבוצות

אני מצליחה להתמודד יותר טוב – עם כאבי הראש, העצב והעומס בעבודה

למדתי מהמיינדפולנס את המחיר שגובה ממני המיינדלס, והרווח שיש מדרך החיים המיינדפוליט. עתיד, עבר, עתיד: אלו מקומות שהמחשבות לוקחות אותי פעמים רבות ומציפות בי תחושות שליליות של חרדה, דאגה, מתח ועצבנות. ההיכרות והתרגול של ההווה, ההנאה ממה שקורה, התייחסות לקולות, מראות, תחושות ועוד. זהו מקום שגיליתי שהוא נעים בהרבה ותורם לי יותר. כך אנרגיה רבה המושקעת בעבר ובעתיד יכולה להיות מושקעת אצלי בחוויה הרגעית, בקושי שאולי כאב הראש מעלה בי בזה הרגע, בעצב שיש לי, בלחץ ממה שמחכה לי מחר ביום העבודה. וכשאני באמת מתמקדת במה שמעסיק אותי עכשיו, אני רואה שאני גם באמת מצליחה להתמודד עם זה בצורה טובה יותר"
נועה, פסיכולוגית

למדתי להרגיע את המחשבות, לא להגיב באימפולסיביות וליהנות מהדברים הפשוטים!

בעקבות הקורס למדתי להרגיע את המחשבות, להגיע לרמת ריכוז גבוהה יותר, ביחסי עבודה לעצור לרגע ולא להגיב באימפולסיביות, לחפש שלווה נפשית דרך החיבור ליופי שמסביב. לחוות את ההנאות מהדברים הכי פשוטים שנמצאים סביבי. לקחת אחריות על הרגשות שלי. לדאוג לעצמי. מאוד שבעת רצון מהקורס והמנחה.
ענת, עובדת סוציאלית

אני משלבת היום מיינדפולנס - גם בתרגול האישי וגם בטיפול בקליניקה

עברו כבר 10 חודשים מאז השתתפתי בקורס המיינדפולנס המצוין שלך. אני שמחה להגיד שאני משלבת היום מיינדפולנס - גם בתרגול האישי וגם בטיפול בקליניקה.
מעיין דור זיידרמן, פסיכולוגית קלינית מומחית

אני מרגישה שיפור ממשי באיכות החיים שלי

הקורס תרם לי רבות מבחינה אישית, למדתי להסתכל על כל רגע כרגע חדש ולהעריך רגעים בחיי. הקורס לימד אותי להיות פחות שיפוטית נגד עצמי, לקבל את עצמי ואחרים בצורה טובה יותר. אני מרגישה שיפור ממשי באיכות החיים שלי ובתפיסות שלי לגבי דברים שאני חווה. סיגל הייתה קשובה מאוד לכל אחד מחברי הקבוצה גם באופן פרטני וגם באופן קבוצתי. מאוד מכילה ומקבלת. למדתי המון מהרוגע והשלווה של סיגל וזה השפיע לחיוב עלי ולדעתי על כל הקבוצה. מודה לך מאוד סיגל, על הכל!
רוני

מה מקבלים בקורס מיינדפולנס

הפגת מתח
נלמד טכניקות פשוטות ויעילות להפחית את המתח הפיזי והרגשי, בדגש על התמודדות עם הקשיים שמציבים החיים המודרניים. למיינדפולנס יש את העוצמה לאזן חזרה את ההשפעה השלילית, הפיזית והרגשית, של הסטרס עלינו.

יצירת רוגע
נלמד להבחין איך המחשבות שלנו יוצרות חרדה ואלו כלים יעזרו לנו להגיע לשקט המיוחל.
המוח ילמד להיות רגוע, להישאר בהווה ולפסיק להריץ סרטים קדימה ואחורה.

הגדלת האושר
נלמד תרגילים ומדיטציות קצרות שאפשר ליישם גם כשהיום עמוס מאוד ולחוץ ולהסתייע בהם להגדלת יכולות הידועות כחיוניות לאושר – רגיעה, איזון וחיבור עם אחרים.

שיפור האפקטיביות והפרודוקטיביות
מיינדפולנס מאמנת את המוח שלנו (ממש משפיעה על התאים האפורים) ועוזרת לשפר את הגמישות הרגשית ותהליכים כמו ריכוז, קבלת החלטות, קביעת סדרי עדיפויות, זיכרון ועוד.
כלים למיקוד וריכוז חשובים היום יותר מתמיד בעולם שיש בו הרבה הפרעות והסחות דעת.

מסגרת הקורס

הקורס מתקיים ברחובות בימי חמישי בין השעות - 21:30 - 19:15

סה"כ 30 שעות אקדמאיות ב- 10 שיעורים שבועיים

הקורס יתחיל ב- 4.7.19

המיקום המדויק יימסר לפני תחילת הקורס

 

  • אין צורך בידע מוקדם, באביזרים או בבגדים מיוחדים
  • הקורס מתקיים בישיבה על כיסאות
  • כל אחד יכול ללמוד
  • הכלים הם פרקטיים מאוד וקלים ליישום בעבודה ובבית
  • מומלץ לבצע אימון קצר כל יום להפקת תועלת מקסימלית
  • תאריכי המפגשים - 4.7, 11.7, 18.7, 25.7, 1.8, 15.8, 22.8, 29.8, 5.9, 12.9 (שימו לב ב-8.8 אין שיעור)

המחיר של הקורס

מחיר הקורס הוא 2,150 ש"ח

אבל! יש לך הזדמנות להצטרף כבר עכשיו
לקבל הנחת רישום מוקדם בסך 422 ש"ח

ולשלם רק 576 ש"ח 3X תשלומים
או

366 ש"ח 5X תשלומים

 

הנחת רישום מוקדם - עד יום שני ה-24.6.19


אחריות מלאה להחזר כספי!

אני בטוחה באופן מלא ביכולת של הקורס לשנות את חייך.

מצד שני, יכול להיות שיש לך חששות שאולי, למרות הכל, זה לא בשבילך.

אז הנה ההצעה שלי אליך:

אם אחרי שהשתתפת בשני מפגשים באופן מלא, לא יהיה לך רצון להמשיך

מכל סיבה שהיא – אחזיר לך את כל כספך בחזרה. מיד ובלי תנאים! 

 

למה ללמוד ממני

שמי סיגל ששון

ואני מראשוני מורי המיינדפולנס בארץ.

הוכשרתי במרכז המוביל למיינדפולנס באוניברסיטת מסצ'וסטס - 
כך שמובטח לך לקבל את הידע ושיטת ההנחיה המעולים והאפקטיביים ביותר.

 

עבדתי מעל 23 שנים בהיי-טק, בתפקידים שונים: מהדרכה והטמעה ועד ניתוח, פיתוח
ותמיכה. אני מכירה מקרוב את עולם העבודה ואת הלחצים, הדרישות והקשיים.
כך שמובטחים לך כלים פרקטיים ואסטרטגיות ליישום בחיי היומיום, והנחיה מובנית ובהירה.

 

עד היום עזרתי לאנשים רבים ממגוון תחומים, לצאת ממצבי חיים שונים ולהכניס שינוי
אמיתי בחייהם - כך שהקורס מותאם להתמודדות עם מגוון נושאים ובכל שלב בחיים.

 

 

לבדיקת התאמתך לקורס נא למלא את הפרטים ואחזור אליך בהקדם

לא רוצה לחכות? אפשר גם להתקשר: 050-573-3378

והנה עוד מה שמספרים משתתפי הקורסים הקודמים

הצלחתי להבין את המועבר ולחיות את זה. מאוד מרוצה

סיגל את הנחת בסגנון הרגיש, אכפתי ונבון שלך. הצלחתי להבין את המועבר ולחיות את זה. מאוד מרוצה. חשתי תמיד שהכל בנוי, מתוכנן ויש השקעה בפרטים הקטנים כמו גם בגדולים.
נועה, פסיכולוגית

למדתי לא להוציא אנרגיה על מה שהיה, מה שיהיה, לחיות ולהתמודד עם ההווה

היה אירוע שבדרך כלל מלחיץ אותי . הפעם לא עבדתי על הטייס האוטומטי, עצרתי שניה ,חשבתי ופעלתי בדרך שונה , כמו כן אני מרגיש שביום יום הדבור והתנועות שלי רכות יותר. למדתי לא להוציא אנרגיה על מה שהיה, מה שיהיה, לחיות ולהתמודד עם ההווה.
חיים פרידמן, סמנכ"ל 

גיליתי דרכים לשלוט ולהתמודד עם רגשות, סטרס, מחשבות וקבלתי כלים לכך

בקורס הבנתי כמה חשוב להיות נוכח גם במציאות וגם בפנים. הבנתי שהדברים לא קורים מעצמם, אנחנו נמצאים שם. גיליתי דרכים לשלוט ולהתמודד עם רגשות, סטרס, מחשבות וקבלתי כלים לכך.
רון, מנהל השקעות

קבלתי כלים פרקטיים להתמודדות עם מצבי דחק

קבלתי כלים פרקטיים להתמודדות עם מצבי דחק. כלים ממש מעשיים כדי להתרכז בישיבות ובשיחות עם אנשים. אני מיישמת את הכלים בתוך הצוות וביום יום. 
מנהלת באירגון גדול

בעקבות הקורס אני יותר שלווה ממוקדת ומרוכזת ועושה דברים טוב יותר!

הקורס תרם ליכולת שלי להתרכז טוב יותר. להיות כאן ועכשיו. להתמקד. להוריד חרדה ומתח, להיות יותר שלווה. על ידי התמקדות אני מצליחה לבצע משימות או סתם לעשות דברים טוב יותר. להיות נוכחת בחיים של האהובים עלי, בזמן שאני אתם, להקשיב להם.
ענת, עובדת סוציאלית

בזמן סטרס - למדתי להתנהל בצורה בריאה יותר עבורי ועבור המצב

הקורס היה מתנה נפלאה. אני קשובה הרבה יותר בנהיגה וביציאה מהרכב. אני עוצרת לפני שמגיבה בזמן סטרס – למדתי לבחור את התגובה היותר בריאה עבורי ועבור המצב. אני ידידותית וסלחנית יותר לעצמי. תודה רבה סיגל, זו הייתה זכות לעבור את הסדנה.
רותי, פסיכולוגית קלינית

נהייתי אמא רגועה, אשה רגועה – לא מתעצבנת מיד. שופטת פחות

למדתי המון, נהייתי אדם שונה, רגוע שקול, נהנה מהחיים בצורה שלא הכרתי. לא מתעצבנת מיד, קודם צופה מהצד. שופטת פחות. נהייתי אמא רגועה, אשה רגועה, חברה רגועה, מקשיבה יותר לסובבים אותי.
אינה

קבלתי כלים ליצור מרחב נשימה, לסלוח לעצמי

קודם כל הזדמנות לעצור ולעשות משהו למען עצמי. קבלתי כלים ליצור מרחב נשימה, לסלוח לעצמי, לקבל דברים כפי שבאים, לבחור במודעות. הרווחתי את ההזדמנות להיזכר שיש ממה ליהנות.
קרין

באתי לקורס מתוך מחשבה שאחרי השיעור הראשון אנסה לוותר

באתי לקורס מתוך מחשבה שאחרי השיעור הראשון אנסה לוותר, אבל משהו קרה אצלי כבר החל מהשיעור הראשון ואני לוקחת את זה כאתגר - להמשיך לתרגל ולא לוותר לעצמי על האפשרות שקבלתי - מתנה לעצמי.
א.

סיגל תודה לך! היה נפלא, מלמד, מעשיר, נעים

סיגל תודה לך! היה נפלא, מלמד, מעשיר, נעים. ואזכור את הקורס כמקום בו התחלתי לתרגל מדיטציה.
ד"ר ענבל קליינרמן

קשב מרפא, סיגל ששון 
050-573-3378

  © כל הזכויות שמורות לסיגל ששון 2018

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.